Nu ska du få FILM LINA =D


 
 
haha, ja jag tänker inte ens försöka ladda upp film med denna hastighet. Kommer ju knappt in på blogg.se ;-) Så ni får vänta på de filmer jag har på mobilen, MEN en kompis till mig filmade på sin Iphone och la upp på youtube från fredagen, så här kommer den där galna snabba A:0:an.... =)
 
 
Dålig kvalite på filmen PÅ GRUND AV att att filmen kommer från en Iphone ;-) hihi
 
 
 
 
 
Men om nu LINA vill gotta sig i en stor godispåse med filmer så har jag 107 klipp uppladde....
 
....H Ä R....


Postat av: Lina
2013-09-26 - 16:29:38

Hhahaha jag äääälskar godis :D
Det är sååå roligt att se Cassador, vilket jäkla sug han har på hinder... Vilken glädje. FAN vad roligt!!!
Vem är det som piper efter sista hindret, är det du eller hästen?
Jag garvar varje gång, så roligt.
Vad fint du rider förresten, så kul att se, finns så många slarviga hoppryttare som bara försöker ta sig över hindren till vilket konstigt pris som helst.
Cassador verkar så himla glad, är han en glad skit? och hur är lilla stumpan är hon också en lycklig prick.
Måste kolla på fler av dina klipp när jag hinner, hoppas du har något på Corven också, hon ser så fin ut.
Vet du, jag blir så jäkla glad när jag ser glada hästar, man liksom känner att dom mår bra genom skärmen :)
Någon gång kan du väl skriva om folket bakom hästarna, typ din veterinär, hovslagare, massör,sadelmakare osv
Tycker dom gör ett jättebra jobb i det dolda, känns som dom ofta glöms bort i bloggarna.
Kanske finns det någon av dom som gör det där lilla extra, som alltid ställer upp.
Lyft fram "fotfolket" lite extra.
Ha det bra tjejen :D

Postat av: isasriddagbok.blogg.se
2013-09-26 - 21:09:09

Snyggt ridet!

URL: http://isasriddagbok.blogg.se/


Postat av: isasriddagbok.blogg.se
2013-09-26 - 21:09:14

Snyggt ridet!

URL: http://isasriddagbok.blogg.se/


Postat av: annie
2013-09-30 - 08:34:46

riktigt fin häst!

URL: http://anniejosefssons.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: