Mycket på G nu....


 
 
Samtidigt som denna plåtning med Fiori magazine är igång håller jag och 2 andra (fotograf och proffsstylist) att planera in en helt annan plåtning som ska ske i höst/vinter. Planeringen har precis börjat och denna plåtning har jag drömt om länge och nu ska den äntligen ske. Åååå det ska bli sååå spännande!! Visst har jag varit modell och plåtats innan men detta är så mycket större, för mig är det verkligen det. Det ska bli magiskt.... <3
 
 
 
 
 
 
Mmm, nu ska jag äta mammas levergryta <3 Love it!!! Hoppas inte jag äcklar er med min goda mat ;)
 
 
 


Postat av: ThereseL
2013-09-05 - 11:36:30

Nja, fel och fel. Det var ju han som orsakade det men det var ju inte avsiktligt och det är ju en speciell hov Santos har, som hovis försöker rätta till.
Idag ska han skos om där så hoppas(!) att hältan försvinner direkt då!

Eamon är riktigt bra. Jag brukar säg att det känns som Eamon uppfostrar oss elever väl, han gör oss så medvetna om SMÅ detaljer.Han är så noga liksom :)
Jag började ju rida typ 1 mån före jag började för Eamon och utan honom hade jag knappt kunnat styra idag haha ;)

Jag är så dålig på namn jag, men blev idiotförklarad när jag frågade en i stallet vem det var haha. Du får la haka på när det blir träning för henne;) En kompis som har kontakt med henne å tränat förut där så de skulle väl planera ihop något!

Postat av: ThereseL
2013-09-05 - 11:46:30

Ja jag såg filmerna och jag fattar inte att du bara tävlat i två år :S du får det att se så lätt ut, och dina hästar ser ju inte direkt ENKLA ut :)
borde be om din autograf så man har en när du kommer ed i os-truppen framöver! :D
Gillar din lätthet, verkligen!
Jag tycker det är så jobbigt med avstånden. Jag märker ju skillnad när jag KÄNNER avstånden, då funkar det. Men jag har så svårt att sluta tänka "rätt fel rätt fel" så jag krånglar till min ridning så mycket.
Så det tränar jag på nu, att göra det enkelt! höjden är inget problem och jag är inte så rädd för höjderna längre, men jag vill ju kunna lägga santos rätt så att han slipper göra helikopterhopp över varannat hinder :)

Ja jag har film under "tävling" i min blogg, tio tävlingar totalt har jag startat haha. Men tror doch bara det är film uppe på hälften... Men är ju så bra själv att titta och analysera, och faktiskt se att man blir bättre!

Lycka till på plåtningen, låter superkul ju! :)
kram!

URL: http://thereselindh.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: