Min galna stjärna :)


 
Den här bilden togs på våran sista och bästa runda på hela helgen, och även bland de bästa någonsin. Men om ni tittar på resultatet så står det att vi är uteslutna, vilket stämmer :) men saken är den att jag har en makalös häst som suger på alla hinder. Cassador är så himla känslig i munnen och en liten spricka i underläppen gjorde att jag fick rida på ett hack. Resultatet blev en lite mer vildare häst än vanligt :// men varenda språng så la jag han rätt och jag kunde heller aldrig hänga i munnen på honom då min balans på en galen, studsig och känslig häst inte är den bästa. Nu blev svängen lite tokig efter 7:an och Cassador fick syn på detta hinder från andra hållet och sög sig fast mot det. Jag kunde inte låta bli att skratta efter hindret och berömma honom. Vi måste verkligen göra hacket lite skarpare och träna, träna, träna på att sväng och vända upp mot rätt hinder ;-) hihi
 
 
 
 
 
Hans språng, hans mun och mina händer älskar att rida på hacket. Dock så är han mer vild än tam så måste träna och se om han kan lugna ner sig i galoppen. Men titta på de härliga sprången...
 
 
 


Postat av: Lina
2013-09-23 - 22:38:28

Ser jättefint ut!
Jag vill se film på härligheten :)

Svar: Syrran har förbrukat min datahastighet så därför jag inte kunnat ladda upp filmer :) ska fixa det så fort jag kan :-)
Ica

Postat av: Julia
2013-09-23 - 23:52:23

Jag är imponerad, för min stolla hade inte gått att hoppa på hack :p

URL: http://ohjuliet.blogg.se


Postat av: Sarah
2013-09-27 - 13:42:13

Åh vilken snygging han är då!:)

URL: http://islandsryttare.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: