Jag vill även visa er läsare..


 
 
 
...denna kommentar från Michelle. Denna tjej hörde av sig på min blogg någon dag innan jag skulle tävla i Åstorp att hon kunde komma dit och fota om jag ville. Hur underbart är inte det?? Även smickrande att få fina kommentarer efteråt, *leeeeer* =D
 
 
Du är för härlig Erica! Jag är också glad att jag fick lära känna dig, har nog aldrig träffat en så härlig människa med den vilja och motivationen till att ta sig till de största! Jag tror på dig, en dag efter en massa träning kommer du leverera feta resultat! Tur du hittat en dunderhäst som cassador, fräckaste hästen! :D
Kramisar! <3
 
 
 
 
 
 

Ni hittar hennes blogg HÄR
 


Postat av: Sara Ekman
2013-09-03 - 14:35:22

Vad kul, perfekt med en klass varje dag! :D Då får vi ta en fika efter jag har hoppat 125 :D Har du dina hästar på Halmstads anläggning? :) Karm

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Michelle
2013-09-03 - 15:57:16

<3<3<3

URL: http://michellehall.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: