Jag älskar....


 
 
 
 
....ATT DIPPA MINA CHIPS PÅ GOLVET ! ! ! ! ! !
 
 
 
 
 
Hästarna vilar helt från abrbete idag, det kan behövas ibland och speciellt när det är fint väder ute så är det skönt att de får vara ute länge och bara va, gotta sig och äta hö i lugn och ro. I söndags efter tävlingen så fick Cassador följa med på en 30 minuters skrittrunda för hand. Perfekt efter en hård tävlingsdag och självklart letade vi upp lite gott gräs på vägen, det var han verkligen värd. Corvette fick inte följa med då hon inte ens gick en hel runda, hopplöst fal. Men nu har jag lagt den dagen bakom mig med henne ;) Igår fick båda hästarna joggas ett bra pass ute, de hade varit väldigt pigga. Tycker inte om att de vilar dagen efter tävling, bättre de vilar andra eller tredje dagen om det behövs. Nej, nu måste jag tillbaka till min städning, jag tyckte ju tydligen inte att jag hade tillräckligt då jag la hela Pringles tuben på golvet, fullt medvetet....... not!! ;-) Bjuder på den bilden!!
 
 
 
 
 
*           *           *           *          *
 
 
My  S T A R ! ! !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
My....Deviliscious <3
 
 
 
 


Postat av: Anita
2013-09-03 - 11:12:10

Otur med chipsen där.. haha :)

Sv; Tack snälla du, jo dom är jäkligt fina.. Men giftiga som bara den, haha :)

URL: http://siliiins.blogg.se/


Postat av: Anders R
2013-09-03 - 11:17:51

Verkar dumt att lägga chipsen på golvet eller är det extra krydda?

Ser inte alls fram emot att vinter och att handla julklappar. Det är fortfarande sommarväder( även om kvällar och mornar är svinkalla)

URL: http://oceans.blogg.se


Postat av: Mamsen
2013-09-03 - 13:32:05

Haha...nu skulle du haft Lilly som dammsugare även om det inte var ostbågar =))

kramis

Postat av: Elin
2013-09-03 - 13:41:56

Vilka fina hästar!:)

URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: