Down and then up again!!!


 
 
Det var en liten dykning i morse när jag hittade såret i munnen, fick låna ett hack men har ju aldrig ridit på det och fösta gången för Cassador med. Men nu ska Cajsa hjälpa mig i morgonbitti, det var henne jag lånade hacket av och hon har ridit på det länge och även tävlat på det. Så hon ska hjälpa mig på morgonen och känns det bra ska jag tävla honom på det och då hjälper hon mig på framhoppningen. <3 Lycka är det verkligen när man känner sig handikappad och får hjälp av underbara människor!!
 
 
 


Postat av: Sara Ekman
2013-09-19 - 18:15:03

Jag rider och hoppar Hedda på hack lite då och då, även om hon är het och lite hetsig så fungerar det bra :) Hoppas det känns bra imorgon så ni kan tävla :)kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: