D O P


Nu ska vi på dop, skriver mer ikväll :) Syns det att jag är glad?! ^^


Postat av: Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥
2013-09-28 - 17:56:14

sv: ja visst är den! blev helt kär :)
Molly är i Varberg och jag är hemma om det var det du menade :)

Vad fin du är!

URL: http://jmphoto.webblogg.se


Postat av: Lina
2013-09-28 - 20:39:08

Vad fin du är Erica och halsbandet ser skitsnyggt ut. Förstår att du är glad :)

Svar: Tack fina vän, vilka otroligt fina komplimanger du ger mig. Jag är verkligen glad att du hittat hit och är stolt som har dig som läsare och all feedback jag får. Hoppas du stannar för alltid!! Och vet du vad jag gör nu, jag håller på att ladda upp ett klipp på skruttan, only for you.... typ... ;) hihi <3
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: