wooohoo :)


 
 
BloGG lust tillbaka!! Visst är det skönt att mina dalar bara är en eller värsta fall två dagar ;) en del kan ju ha flera dagar och veckor. Men jag saknar er och bloggen alldeles för mycket för att gräva ner mig.
 
 
 
 
 
Idag har det varit...tro det eller ej, fullt ös ;) Va i stallet klockan 05:00 och fodrade, mockade lite då jag inte kan låta bli och vill inte att de ska stå i sin skit. Sedan åkte jag hem och sov 1,5h och sedan höll jag på att försova mig till jobbet. Men snabbt iväg och sitta på en stol i 7 timmar, först kurs och sedan styrelsemöte. Normala fall börjar jag 16:00 men idag slutade jag den tiden, coolt. Så snabbt iväg för att köpa foder och sedan till stallet där Ella väntade. Hon hade nästan fixat allt helt klart, helt underbart att komma till stallet när det är fixat. Ella är så duktig och jag önskade att hon hade stannat kvar i Halmstad, så trött på att leta nya och vettiga människor. Vi red först en långrunda i skogen, skrittade bara och det var så mysigt. Sen travade vi och galoppade på banan, Cassador va jättelugn medans jag på Corvette hängde löst som en vante. Varför får jag alltid dem när de är heta och galna?! Då svarade Ella och skrattade, men Corvette är ju alltid sådan. Haha, visst ja ;-) Men det som är skönt med Corven nu är att hon förr kunde vara pigg och galen i evighet och la energin på en växel. Nu kan hon vara lite galen och pigg i början men nu vet hon vart hon ska lägga energin...efter en stund ;-) men min lilla gråa vilding är bara 5 år och har redan nu lärt sig så mycket. Inte många som trodde jag skulle klara av henne och visst har vi våra stunder men jag ger aldrig, aldrig upp någonsin. Hon vet om det och ger sig snabbt :) Hon är en riktig svår nöt att knäcka då hon och jag har identiska personligheter. Dem kan vi ta upp en annan dag....;-) Men med en envishet och vilja kan man komma långt!!! Alla människor som kommit i kontakt med henne, alla säger att hon har en stark personlighet och är en mysig häst. Är det något som vi "mammor" kan vara stolta över eller föds varje individ till den de ska bli??!! Jag tror inte det, ALLT kan hända på vägen, vad tror ni???
 
 
 
 
 
Så nu sitter vi i soffan och myser, jag, Sis, film, godis, chips och mmmm :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: