Vill ni läsare hjälpa mig??


 
 
Jag hade först bestämt mig men nu tvekar jag, vad ska jag ha på mig ikväll?? Tänkte ni kunde få bestämma och göra det lättare för mig och min beslutsångest :) Jag ska ju på finmiddag, sedan ska vi mingla/förfesta hos en som är med på middagen. Efter det kommer vi nog att gå ut, jag ska dock vara lugn då jag ska jobba på lördag :) Vad säger ni?? Klänning?? Kjol?? Shorts?? Tights?? Jeans?? :) Det är upp till er!! :D 
 
 
 


Postat av: Lina
2013-10-25 - 18:33:46

Rackarns att jag inte såg ditt inlägg förrän nu, tydligen har alla andra läsare också haft fullt upp...
Nu har du väl redan dansat iväg men jag hade röstat på klänning, självklart om man ska på finmiddag :)
Men jag vill att du lägger upp bilder på hur du ser ut när du har klätt upp dig. Hår, make, kläder och självklart smycken. Annars får du visa bilder efteråt, inte lika kul kanske men kläder och smycken kan du ju visa i alla fall.
Skärpning Erica, jag vill se allt ;)
Hoppas du har jättekul i kväll, själv ska jag bara softa :)
Cool bild förresten :D
Kram Kram

Postat av: Cajsa
2013-10-25 - 22:24:34

Sv: haha jo visst! kanske kan skicka lite på posten! ;)

URL: http://ponnydiggaren.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: