"Vila gör man i graven.."


 
 
Fullt Ös hela tiden, in och ut, upp och ner, hit och dit. Ja göra ingenting det finns inte :) Jag sa det till min mamma en gång då jag tycker hon har häcken full hela tiden, "Ja vila får du göra i graven ialf", och då svarade hon så här,"Nä då ska jag komma och spöka hos dig och alla andra". Haha!! Som jag skratta, men annars lever jag själv under dessa ord.
 
 
Jag lever bara en gång och i morgon kan det vara för sent. Det jag inte gör idag kanske jag inte kan göra i morgon. I graven hamnar vi alla tyvärr, förr eller senare. När jag väl ligger där resten av det andra "livet" så vill jag inte ångra en dag i mitt förflutna. Jag vill kunna vara stolt över mina egna beslut och även de minor jag trampat på. Det finns biljontals stigar man kan ta under livets resa, make sure, att det är DU som väljer dem själv. Det är JAG som ska leva mitt egna liv!!
 

I morgon blir det ingen sovmorgon heller, tänkte jag skulle ta en på söndag ialf. Minns inte när jag hade en sist. Men i morgon blir det fullt Ös och ja, medvetslös hoppas jag inte att det slutar som. Börjar dagen med stallet och stranden med en häst. Ella skulle följt med men har opererat stackars tån, krya!! Så jag rider en ner själv, sedan den andra hemma. FixFix i stallet, sedan hem och duscha och pappeljotta håret. Tillbaka till stallet och klippa en annan häst i stallet, fort hem och städa det sista jag inte hann ikväll och tvätta en massa.Sova middag, FixFix med spackel, hår kläder och sist iväg på inflyttningsfest!!! =D 
 
 
Ha nu en riktigt trevlig helg!! Jag har uppdaterat lite dåligt här då bloggappen krånglat så glöm inte följa mig på INSTAGRAM, jag heter.... Icusen. Svårt att gissa va?! Där är jag riktigt flitig och lägger upp massa bilder varje dag. MEN MEN lovar att svara på era <3 Frågor <3 i morgon, lovar!!!!!
 
 
 
 
 


Postat av: mamsen
2013-10-19 - 11:33:01

Haha nu skulle jag vilja ha lite av din energi, min har jag nog förbrukat eller!!
Men försök varva ner lite och ha nu så jättekul ikväll.
Massa kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: