Massa nytt i helgen =)


 
 
Händer en massa saker nu i helgen, ska bli sååååå mysigt när helgen kommer!!! Längtar!!! Ny bloggdesign ska påbörjas, även ett nytt namn på bloggen kanske!? Headern ska göras om, jag ska lägga ner mer arbete med min sponsor, även min sponsor PerlStoft ska finnas med i den nya desigen och alla som jag jobbar med genom bloggen. Jag tror på min blogg, jag tror på mig och hästarna, jag hoppas att ni gör det med och finns där i alla lägen! Jag har påbörjat en resa, men den har inte kommit på långa vägar ens halvvägs...
 
 
 


Postat av: Sara Ekman
2013-10-31 - 13:02:20

spännande :D

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Lina
2013-10-31 - 13:24:26

Vad kul och spännande det ska bli och jag tycker det är riktigt roligt att du börjat blogga oftare :)
Jag klickar in här minst en gång om dagen.

Postat av: rebeckasstories.blogg.se
2013-10-31 - 13:39:21

såg att du hade skrivet på tyras blogg, så tänkte jag klickar in och fy vilka snygga hästar! har en fråga till dig - om du kanske kan svara på det och hjälpa mig ;)


Får hem min/våran shettis på lördag, tanken är att köra in och låta den stora grabben rida henne. Men nu är det så - hon är tjock, riktigt tjock! så hur ska man gå tillväga att få ner henne till normal hull? Hon hade gått på bete hela sommaren sen dess nästan bara stått...

Hon kommer gå på lösdrift med halm i och kommer få hö. Men jag har aldrig behövt "banta" ner en häst så hur ska man gå tillväga? :)

URL: http://rebeckasstories.blogg.se/


Postat av: johanna
2013-10-31 - 14:23:34

Spännande med ny design :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Matilda
2013-11-03 - 13:28:10

Gud vad roligt!!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: