Man blir lycklig av kärlek <3


 
 
Den här vackra skönheten till vänster är helt otrolig, vi kom hem vid 13 och gick en runda. Sedan ställde vi in skönheten i boxen helt själv medans alla andra hästar va ute och han va så lugn. Vi gick in och fixade lunch, vid 14-tiden syntes inte han till och jag va tvungen att gå ut och kolla till honom. I boxen sov min lilla prins, han smälte nog dagens alla intryck och behövde verkligen vila. Hemma kan han nämligen inte vara inne själv då han helt enkelt inte kan vara lugn så detta va en fröjd att se en harmonisk Cassador. Även han växer med sin uppgift för varje dag och förhoppningsvis blir vi båda ett iscoolt team en dag <3
 
 
 
Han har nu fått massa pussar från er och mig, kliat lite på halsen, plockat lite gräs och fått massa kärlek. Han va riktigt lugn och kärleksfull min fina lilla vän.
 


Postat av: Li
2013-10-04 - 11:42:30

Svar: Tack så jättemycket! Det värmer verkligen att få höra det! Ja när det kommer till saker som hon vill göra är hon otroligt positiv, men kommer det till något som hon inte vill göra så är hon dock lika viljestark fast i negativ riktning.. Men har man en häst med ett hårt huvud och vilja av stål så är det ju sådant som man får ta och jag tror även att det är det som tar hästen längre på lång sikt :D

URL: http://linester.blogg.se


Postat av: molly - jmphoto ♛
2013-10-05 - 00:13:58

så fina ni är!

sv: ja det är superfint! :)

URL: http://jmphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: