Hästarna mår bra


 
 
Nu har stormen lugnat sitt hektiska temperament, fyyhuu som det har blåst. Jag har ändå haft skydd från ett stort företag, nybyggt, på 48000kvm, men ändå har blåsten tagit sig in och gjort sönder stora portar på jobbet. När vi satt och åt vid 20-tiden så skakade väggarna och fönsterna, man kunde även höra taket knaka och susa, precis som det kunde lyfta närsomhelst. Så jag fick ingen ro på jobbet och stack så fort de släppte oss efter 22.00 och jag åkte direkt till stallet. Hade med mig en påse äpple så alla hästarna fick varsitt! Hästarna kändes lite obekväma med blåsten men relativt lugna. Myste och pussade på mina hästar, även katten tittade fram och Cassador önskade att denna kunde bo i hans box. Det är så härligt att se Cassador med andra djur för han bara njuter. Katten va till och med framme och hälsade på mig och Cassador snabbt och Cassador blev så glad.
 
Nu ska jag sova, sova med suset i väggarna... :)
 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-10-29 - 08:31:39

Skönt att allt var ok i stallet och du kom hem utan några problem =))
Kramis

Postat av: Sara Ekman
2013-10-29 - 11:13:02

Tur att ingen av er skadades!! Läste på Tidningen Ridsport att en häst hade omkommit då ett träd vält över stallet :( :(

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Elin
2013-10-29 - 12:38:20

Hej!

Har precis börjat blogga igen och det skulle vara sjukt kul och du gick in och kolla. Släng gärna in en kommentar så jag vet att du har varit där :)

Kram

URL: http://ehecktors.blogg.se


Postat av: Lina
2013-10-29 - 12:59:42

Vad skönt att allt har gått bra och att ingen har skadats :)
Kram

Postat av: Lina
2013-10-29 - 12:59:56

Vad skönt att allt har gått bra och att ingen har skadats :)
Kram

Postat av: MalinKalin
2013-10-29 - 22:00:09

Läskigt med sånt oväder! :/

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: