Härliga söndag <3


 
Vaknade denna söndagen i Skåne, tittade ut och min prins tittade även han ut och såg lika lugn ut som alla andra dagar där. Jag red ut en lång runda i skogen och avslutade med att rida igenom honom på deras utebana. Här höll jag på att åka av när Cassador upptäckte att det gick kossor precis längsmed staketet och jag tänkte att det här går aldrig.. Men envis som jag är och massvis med tålamod så lät jag han acceptera läget. Skrittade ett bra tag och visade han att de inte va farliga. Sedan travade jag och han lyssnade så fint, även i galoppen. Jag fick han till 99% där jag ville ha honom. Grymt fin i vänster viket är hans bästa sida men jag fick han att slappna av även i höger och i slutet tuggade han på helt magiskt fint.... Vet ni vad?! Detta var en utav de bästa passen på marken någonsin med honom?! Helt sjukt fin va han :D ååå jag klappade honom med båda händerna och kramade om honom när jag travade och skrittade av honom, även han kändes riktigt nöjd och de där kossorna, även om de va stora, vita och lät konstigt så va de inte så farliga ändå :))
 
 
 
 
Nu sitter jag i soffan och myser framför en film med syrran, jag välkomnades med blommor när jag kom hem, vilken fin lillasyster jag har <3 Fina sis!!! <3 
 
 
 
 
 
Jag har även träffat så otroligt fina människor i Flyinge och även den familjen som vi bodde hos där dottern jobbade med hästar på heltid. De har stöttat och peppat mig, det var verkligen meningen att jag och Alice skulle stanna kvar och träffa dessa människor. Nu är jag redan sjukt taggad till nästa år och mina nya mål med hästarna. Tänkter inte berätta om dem nu, det tänker jag hålla er lite med ;-) 
 
 Min fina lilla prins <3
 
 


Postat av: Anonym
2013-10-07 - 11:39:13

hej jag undrar om du inte rider Corvette längre ?? du värkar vara en underbar människa =)

Svar: Hej =) Jo det gör jag men har lagt all fokus på Cassador just nu. Tack för den fina komplimangen <3 DU är helt underbar som säger en sådan sak! kram
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: