God morgon :)


 
 
Idag är det tömkörningstrim för mina hästar, först ut va Corvette och hon va så duktig!! Drog inte alls iväg jättemycket i galoppen som hon kan göra, lite jobbigt var det att slappna av och komma tillbaka men fixade det tillslut. Vilken kämpe hon är och så positiv hela tiden <3 Jag gillar inte att spänna in mina hästar då jag vill att de lär sig att jobba med bakbenen och hela kroppen själv. Man behöver inte trycka ner, ihop och in sina hästar, jag tycker man lurar både hästens kropp att rör sig, muskla och det blir inte naturligt :) 
 
 
 
 
 
 
Nästa på tur va ingen mindre än Cassador, min fina lilla dressyrhäst. Han va väldigt lugn idag och nästan lite trött, känns nästan lite skönt att han kan ha en lite trött och slö dag, så han gick inte så hårt. Men han va riktigt gosig både före och efter passet.
 
 
 
Så härligt när solen kryper in i vårat glasridhus :) och någon står bakom mig och försöker sno min halsduk.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: