Down to the bottom and up again


 
 
 
 
 
Gillar verkligen den här hästen, även om han just nu är fruktansvärd att rida. Nu har vi gjort detta år, guldstart var det verkligen med många toppar. Tyvärr slutar vi på botten, orkar inte skriva om det mer men vi fick till en bra runda men tyvärr en skitsvår bana för oss båda och därmed en uteslutning. Nu ska jag ut och kvällsmocka och pussa på min fina galna häst. Maybe one day, åå jag vill bara bli duktig, mer rutinerade och ha förbaskat roligt med mina hästar <3 Jag glömde ialf inte banan detta år...


Postat av: molly - jmphoto ♛
2013-10-05 - 00:18:41

sv: åh vad kul med tävling! vi bor i närheten av jönköping :)
tack så mycket detsamma, kram!

URL: http://jmphoto.webblogg.se


Postat av: Lina
2013-10-05 - 10:45:42

Det händer även den bästa, det är bara att ta nya tag och åter igen-ni tog er till Flyinge bara det är en prestation :)
När du hunnit smälta allt vore det ändå kul att få höra hur det gick, varför ni blev uteslutna, vad hände osv
När det blir så där och man undrar varför man håller på så får man fokusera på det som faktiskt var bra för det finns alltid något, hur litet det än är och vilken erfarenhet ni har fått, nu kan det bara bli bättre :)
Och vad snygga ni är, du i snygg kavaj och han i sitt skitsnygga pannband "the golden boy" ;)
Jag tror på er så fortsätt kämpa det kan bara bli bättre :)
Kraaamiiizzz!!!

Svar: <3 <3 <3
Ica

Postat av: Sara Ekman
2013-10-05 - 13:16:00

Alla har vi både med- och motgångar. Synd att det blev just denna helgen, men ladda om och kom tillbaka starkare än förut! Ni är superbra, och du tog dig och Cassador dit, det är SUPERBRA!! Kram min fina vän! <3

Svar: <3 <3 <3
Ica

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Mira
2013-10-05 - 15:23:17

Vilken snygg blogg och fina hästar!! Gör du designen själv?

URL: http://atanyprice.blogg.se


Postat av: jessie
2013-10-05 - 17:55:35

Som andra redan sagt alla har vi upp och nedgångar och det är när de går som sämst som man ska ta me sig lärdomen av de men minnas när det gick som bäst:)

URL: http://meandmyeiro.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: