Corvette <3


 
Här kommer lite bilder på Ella och Corvette..
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna otroliga häst är också en evighetsmaskin men hon har huvudet på rätt ställe, ett lite kallare och kyligare. Hon är en mycket klok och försiktig dam när det kommer till hoppningen. Hon visar sig verkligen värd det hoppdiplom hon fick på 3 årstestet. Hon må vara en liten häst, inte många hade höga tankar om henne när hon va liten, inte alla som förstår sig på henne. Men jag har kännt henne sedan hon va 3 månader, våra band är väldigt starka och vi är grymt lika. Vi är envisa, ensam men stark, livsglada, kloka, förnuftiga, avvaktande, snälla och har massa kärlek att ge. Dock så skiljer sig en sak, hon är förbannat tjurig på alla sina jämlike. Som tur är, gäller inte det oss människor. Corvette är otrolig individ på alla sätt, en väldigt klok häst när det kommer till hoppning. Jag ser verkligen fram emot nästa år då vi ska starta avd A gör första gången men var sak har sin tid. Jag kommer aldrig någonsin pressa oss till något vi inte är redo för. Var sak har sin tid och för mig, och även mina hästar, så är det viktigaste att vi har roligt. Jag älskar livet, att tävla och mina hästar, även dem älskar sitt liv och livet som hopphästar.
 
 


Postat av: johanna
2013-10-28 - 14:42:37

men shit vad snygg Corvette är!!

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: