Tack Ponnysanning <3


 
 
STORT STORT grattis Erica! Kul att du blev så glad. Kommer absolut fortsätta att klicka mig in på din blogg. All lycka i framtiden med din familj och hästar.

Många kramar, Sofia <3
 
 
PONNYSANNING.SE
 
 
 
 
************************************


Fick ett sms av min sponsor och kommentarer från läsare då jag precis skulle stänga ner min blogg och mysa med familjen, att jag vunnit eran tävling. När jag fick smset så kom det tårar, när jag läser kommentarer från läsare som önskar mig Grattis och nu när jag gick in på Ponnysanning och får läsa deras fina ord de skrivit om mig. Det är helt magiskt och känslomässigt. Lilla jag, som alltid fått klara mig själv och fått stå ut med en värld av negativa och rent av elaka människor, att jag skulle lyckas fånga läsare med min blogg och nu denna tävling. Det är för mig en vinst i livet och absolut värt att fortsätta kämpa för. TUSEN TACK Ponnysanning för eran otroligt grymma blogg som bjuder på allt och Tack <3 för att jag fick vinna eran grymma tävling!!!
 
 
 
************************************
 
Detta publicerades på Ponnysanning <3
 

Vinnaren av bloggtävlingen är Erica med bloggen Icusen! Satt och kollade igenom era bloggar och ni är verkligen fantastiska men den här bloggen var något extra. Ericas blogg är inspirerande, rolig att läsa och hennes hästar är fantastiska! Ericas bloggdesign är fin och hon blandar inläggen med bilder från ”här och nu” men också bra systemkamerabilder.  Det är väldigt kul att se hennes utveckling med hennes häst som hon har haft sedan den var föl.

Namnlös

Hennes beskrivning av bloggen var så här:

 

Hej alla hästbloggare! Min blogg handlar om mina två första egna hästar som jag skaffade mig när jag var över 20 år. På min blogg får ni läsa om tävling, träning, tips och min vardag. Jag vill med min blogg visa att du inte är ensam där ute, Du som heller aldrig fick någon häst när du va liten. Jag berättar även om livet svåra prövningar, skolan, mobbad m.m.

”Its never to late”, jag försöker inspirera alla med min blogg att det faktiskt aldrig är för sent. Även att det går att lyckas med en blogg med kärlek, glädje, bjuder alltid på verkligheten även bra som dåligt. Jag är emot all mobbning och provocerande så jag skriver inte vad jag tycker och tänker om andra bloggar.

Min första egna häst va 5 månader, nu är hon 5 år och helt underbar. Hon fick hoppdiplom som 3 åring med 9-9 och har en fantastisk personlighet. Ingen stöttade mig i detta köp och under de första åren fick både jag och min häst höra massa negativa kommentarer och ren mobbning. För två år sedan hämtade jag hem en dressyrhäst som visade sig vara en svårklasshäst i hoppning som många elitryttre dragit i men jag tänker behålla honom. Vi ska ta oss så långt det bara går och roliga mål att uppfylla nästa år, 2014 :)

 

vinnare

 

Grattis Erica ännu en gång! Hoppas du blir glad att du blev utvald av över 130 andra grymma bidrag. Klicka in på Ericas blogg –> http://icusen.blogg.se/

 
 
 
 


Postat av: Sofia - Ponnysanning
2013-11-10 - 21:58:39

STORT STORT grattis Erica! Kul att du blev så glad. Kommer absolut fortsätta att klicka mig in på din blogg. All lycka i framtiden med din familj och hästar.

Många kramar, Sofia <3

URL: http://ponnysanning.se


Postat av: Molly
2013-11-10 - 22:09:14

Gud vilken härlig blogg du har! Kommer verkligen fortsätta läsa!!

Svar: Tusen tack Molly, det är helt fantastiskt detta och att jag fått möjligheten genom ponnysanning att få fler läsare <3 Jag hoppas verkligen att du tittar in fler gånger och våga ge mig tycke och tankar vad du vill läsa <3 Ha det underbart!! Kram
Ica

Postat av: Jossan
2013-11-10 - 22:09:49

Vad fin blogg du har och grattis! Förstår varför dem valde dig. Skulle vara jätte gulligt att kolla in på vår blogg.

Kram!

Svar: Tusen tack fina du <3 Absolut =)Kramar
Ica

URL: http://allroundhastarnas.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2013-11-12 - 23:07:46

Grattis! :D

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: