Ser fram emot helgen!!


 
 
Nu till helgen ska det bli mys på hög nivå!! På fredag kommer min bror ner med världens goaste brorsbarn Noah. Han ska bo med mig och Sis till söndag. På lördag ska vi rida, Noah älskar att rida och har gjort det på racer Corvette som är riktigt snäll mot barn <3 Sedan bär det av till badhuset, efter att vi blivit rena från topp till tå och åkt en och en annan rutschkana så blir det middag på restaurang, Noah får själv välja. Sist avslutar vi med en tecknad film på Bio, allt detta fick Noah av mig när han fyllde 8 år. Vem tror ni kommer ha roligast?! :D hihi
 
 
 
  
 
 
 
 
På söndag morgon åker vi hem till småland och firar farsdag, Bror och våran Pappa. Jag har beställt plommonspäckad stek och någon äppelpaj till efterrätt :D höstligt och gott!!! <3
 


Postat av: johanna
2013-11-06 - 21:55:37

men gullen :) och vad stolt corvette ser ut :)

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: