Haft en underbar helg :)


 
 
Vaknar upp hemma i Småland, syrran har inga lektioner och jag börjar inte jobba fören 16.00. Just nu tittar vi på Zorro med Antonio Banderas, den andra delen av Zorro. Längesedan vi såg den och vem gillar inte Zorrofilmer, action, hästar och kärlek. =)
 
Ella har hand om hästarna idag så jag slapp att åka hem tidigt, jag och syrran är verkligen hemmasjuka. Vi skulle absolut inte kunna bo längre än en timme från våran familj. Vi måste träffa våran familj minst en gång i månaden.
 
 
Lite bilder från helgen, Noah rider Corvette för 5:e gången och visst är hon en snäll 5 årng som gör det Noah ber om :)
 
 
 
Noah 8 år, fick låna lite kläder från faster då hans föräldrar som vanligt glömmer att packa ner :)
 
 
 
 
 
Här kan ni se Noah rida helt själv, så duktig kille och så duktig unghäst, min lilla Corvette. Som i vanliga fall springer iväg, bockar och busar men hon är en smart häst. Hon vet och känner på sig att en liten kille sitter på. Försiktig och supersnäll!! =) Inte en enda gång gjorde hon något dumt <3
 
 
 
Jag har världens goaste brorsbarn, här ser ni Elvira på 2 år. Dessa goa pussar och härliga stunder är ovärderliga. Elvira kan inte sluta prata om mina hästar och när jag visar en bild på dem och frågar vad dem heter säger hon "Covett och Casado", hon har träffat hästarna bara några gånger och hon kan redan namnen på dem. Hon har rdit på Corvette 2 gånger och lärde sig hennes namn först.
 
 
 

 
 
Den blicken, den säger allt <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Min fina tjej, Corvette, du har verkligen ett stort hjärta <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Evelina Blomqvist
2013-11-11 - 17:18:26

Vilka superhärliga foton :D

URL: http://epicevelina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: