Get down and get up again :)


 
 
Kursen slutade vid halv fyra idag och det har varit 3 mycket lärorika, roliga och tänkvärda dagar. Att gå steg 3 och lära sig om hur man förhandlar om lönen, lön i huvudtaget, förhandlingteknik och alla steg innan, under och efter. Wow, säger jag. När vi hade våra "små" förhandlingsspel inför hela gruppen så är man inte alltid så kaxig. Många löste det galant, några andra behövde läsa på lite mer. Men en sak vet jag säkert, att det är tufft att sitta som både arbetsgivare och arbetstagare. Båda kan ha vässat sina pennor skarpt innan en förhandling och man kan inte alltid förbereda sig på vad den andra ska säga.... ;-)
 
Jag sov i bilen tillbaka, jag va heeelt slut. Väl framme vid halv sex så åkte jag direkt upp till stallet. Där hade 2 tjejer från stallet fixat allt redan, Lexi och Anna. Guld värt <3 Uppskattar det så in i norden!! Om jag hade fått göra allt själv så hade jag nog varit i stallet till 12 inatt ^^. Så Lexi har fotat, Anna hjälpte mig att värma upp Corvette medans jag trimmade Cassador. Hade byggt en liten bana och Cassador va riktigt taggad i början men skötte sig riktigt fint i slutet. Fick ett stopp med honom då han taggade för mycket och jag tog i honom. Jag hängde verkligen löst och det kom med på bild ;-) Jag kom sedan direkt och jag la handen på manken, stadigare men lite kraftigare skänkel. Han tog tag i hindret och lyssnade riktigt fint, avstampet blev bra och även språnget. Duktig kille :) Tog lite längre tid innan Corvette fick hoppa, så hon va lite tjurig i början men sen. Shit vilken grym tjej, positiv på allt och hoppade riktigt fint <3 Vilken pärla!!!
 
I morgon kommer det massa bilder!! Nu ska jag äta upp min taco som syrran fixat och se klart på filmen!! Hoppas ni haft en mysig dag, sov gott sen!! KRAM!!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: