Lördag.... <3


Fullt upp hela dagen, stallet 06.00, red en otroligt fin häst i skritt och trav, gick som en klocka. Sen när vi kom till galoppen, fy vilket odjur!! Så nu ska jag byta mat helt, trodde inte hans galenhet berodde på det. Cassador har ju varit helt underbar nu och idag kändes det som vi gick tillbaka till 0. Efter stallet åkte jag och syrran hem till skogen, Småland, där vi har våra rötter. Jag och syrran åt lunch och sedan gick vi och la oss med Lilly och somnade. Vaknade pigga och glada, syrran åkte och handlade och jag tog en låååång promenad med min fina vän Sara. Som visade stolt upp vad hon hade på sitt finger, EN RIIIIIIING!!!! <3 åå jag är så glad för er båda, Sara och Sebastian! Nu har jag landat hos mina vänner efter 3-rätters med min Sis, då föräldrarna va bortbjudna. Vi åt Oxfilé och massa gott, jag gjorde förrätt och huvudrätt, syrran gjorde efterrätten. Nu ska jag vara social <3 I morgon ska vi ut och vandra med familjen. Ha nu en underbar kväll!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: