Då...och....Nu.... <3


 

SER NI VAD JAG HAR HITTAT???!!! N O S T A L G I, på mycket hög nivå!! Tänk er att jag lyckats spara detta papper jag skrev ut på Corvettes annons, hade med mig den i bilen efter att jag tittat på en annan fölunge. Jag stannade bilen vid vägkanten, kommer exakt ihåg vart. Ringde detta nummer och ja, vi bokade in det första besöket som senare visade sig vara för evight. Jag fick fjärilar i magen när jag la på luren, det kändes så rätt. Corvette va min 3:e fölis jag skulle titta på!!
 
HAHAHA, kan man göra återköp med detta som kvitto om hästen inte blir 1.67-1.70cm???? HAHA, va säger du Tina?? Hon är ju int ens över 1.65 ^^...
 
 
 
 
 
 
Inte många dagar gammal <3
 
 
 
 
5 månader och fölvisning, 45p och klass 1
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser ni den söta lilla stjärnan hon hade?? =)
 
 
 
Här 1 år
 
 
 
 
 
 
N U.. är hon en STOR stjärna hela hon =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: