Äntligen, min bästa vän


 
Nu var det dags att umgås med dig igen, min bästa vän, ja borde man inte vara det om man umgås flera timmar om dagen....sängen och jag. Tänk så många timmar jag har sovit bort i mitt liv, cirka 79 200 timmar och man höftar på 8h om dagen, har ni tänkt på det??
 
Nu ska jag snart somna, lång arbetsvecka men nu äntligen helg. Idag har det varit fullt ös som jag skrev innan, men jag har också hunnit med en del känslomässiga tankar. Jag är vanligtvis en pang-på-glad-sprallig-Inga-bekymmer-brud, men även jag har känsliga sidor och kan va en riktig lipsill, inte så ofta men det händer. Den där röda bultande saken som sitter hos oss alla, det är kroppens centrum och utan den skulle vi inte kunna leva. Även där, i alla dessa rum samlas bra och dåliga minnen, ialf hos mig. Mitt hjärta är aldrig fullt så helt utan mannen, prinsen, the one and only i mitt liv. Det har varit helt men blev fullkomligt sönderslaget. Idag kände jag just det dära tomrummet jag bär på, jag har så mycket kärlek att ge, även om jag ger mina två hästar massvis vill jag fylla det sista tomrummet. Jaja, en dag.............
 
Sov gott <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: