Tävlingshelg på hemmaplan :)


 
 
 
JAAAAAAAA!!! Jag fick ledigt på fredag, så nu kan jag tävla fredag med och ändra om lite bland mina starter :D Det ska bli riktigt dåligt väder på söndag så det kan bli så att jag är bekväm och ändrar om så jag slipper tävla den dagen ;-) 
 
Jag tänkte fråga om råd hur jag ska starta, men tror det blir så här:
 
Corvette - Fredag: 110 och 120, Lördag 120.
Cassador - Fredag: 120 och 130, Lördag 130.
 
Vill gärna inte att de går 3 dagar i rad nu när jag tävlat 2 helger i rad och detta blir den 3:e. Sen efter denna blir det en helg vila innan nästa tävlingshelg kommer och då blir det Glommen, miniatyr Falsterbo brukar de säga :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: JennyM
2013-05-16 - 01:26:27

Sv: Jag håller med dig :) Ja tack, det ska jag vara! :) Fin blogg föresten!
Kram

Svar: Tack :))
Ica

URL: http://jmdressyr.se


Postat av: Ponnydressyr - Nathalie
2013-05-16 - 14:19:38

Sv: Tack så mycket :)

URL: http://ponnydressyr.se


Postat av: Mamsen
2013-05-16 - 23:32:32

Lycka till nu i morgon, håller tummarna =))
Så syns vi på lördag, kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: