Onsdagens långinlägg 15 maj


 
(lagom långt=)
 
 
Vem är jag??
 
 
 
Jag är en helt vanlig tjej, alltså inte perfekt, på 27 år som älskar livet kring hästarna. Jag gillar att vara glad och skiner som solen varje dag, visst kan jag ha dåliga dagar men det är sällan. Jag är ganska sprallig och helt galen men står stadigt på jorden med två tunga fötter. Jag älskar mat, nyttig sådan, och laga mat till mina nära och kära det är roligt. Jag är den personen som blir glad när min omgivning mår bra och är glada. Jag skulle inte se mig själv som egoistisk som bara tänker på min egen lycka om vinning. Jag unnar andra lika mycket som jag unnar mig själv, jag glädjs åt andras lycka lika mycket som jag glädjs åt min egen. Jag är den som ger andra positiv respons när det går bra, vid placering, bra resultat på tävling eller vad som. Jag kan säga Grattis till vem som, till och med en person jag aldrig har träffat innan i hela mitt liv. Jag vill vara lycklig och lycka kan man lätt ge personer som är värda det....OM jag gör fel, säger fel (jag är ju människa jag med... ) då försöker jag rätta till det utan att vända ryggen till.
 
Jag har nu debuterat min första 130 med 4 fel, (Cassadors fel då han blev hängandes med frambenen). Vem trodde att jag skulle komma hit?? Hur många önskade att jag tog mig hit?? Önskat har jag gjort, men trott, nej det trodde jag aldrig.
Vägen hit den har varit lång, men den fortsätter vidare och vidare och tar aldrig slut.

Jag ska fortsätta på denna väg
, samma väg som tog mig hit och jag tänker ge allt jag kan. Jag har mina drömmar, men inget jag delar med mig utav än. Eftersom jag har unghästar så tar jag deras tid ett år i taget, hade man haft äldre hästar hade man kanske haft andra tankar och funderingar?! Vem vet.... Men i år så vill jag kvala Corvette i 120 till Falsterbo och förhoppningsvis tar hon sig dit. Sedan ska jag ta båda till Flyinge i Oktober i 120 och 130.
 
 
 
 
Varför lägga över det roliga till någon annan?? Det behöver inte alltid vara det bästa.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Tina
2013-05-15 - 15:34:21

Du är superduktig Erica, JAG tror du kommer hur långt som helst med dina fina hästar!!

Svar: Tack goa du <3
Ica

URL: http://www.stuterits.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: