Nu ska jag bjuda på min egna failbild(er)


 
 
 
 
Jag byggde en liten bana med egenbyggd vattengrav, som båda hoppade snyggt och utan problem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag började med Corvette och hon kändes väl inte överladdad men hoppglad. Sedan kom vi fel in på en oxer, hon tog nämligen inte ytter och sög inte mitt på och när hon va redo va oxern alldeles för nära och jäkeln hoppar 2 meter rakt upp men tog bakbommen med bakbenen. Här kommer bilderna i följ...
 
 
Först hoppar och högt, rädd och fötterna :)
 
 
 
 
 
 
 
Jag landar på hennes hals
 
 
 
 
 
 
Flyger åt sidan i nästa hopp
 
 
 
 
 
 
Försöker att ta mig upp
 
 
 
 
 
 
 
Men i nästa hopp flyger jag av
 
 
 
 
Nu har jag ont i ett knä och läpp :)) och detta fick jag när jag landade på hals och sadeln, fallet på marken var mjukt, bra med fibersand ;-)
 
 


Postat av: Mamsen
2013-05-28 - 10:43:45

Oj oj oj! vilket Turbohopp, det ska vara Corvette!
kramis

Postat av: Noomie
2013-05-29 - 12:31:55

Skillat att sitta kvar så länge ändå! Själv hade jag nog trillat av precis vid landningen (x

URL: http://lexx.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: