Lycka är en vinst....


Vilken helg, den har varit väldigt lärorik med både hårda slag och tuff utmaning, men även en klapp på axeln. Corvette har fått mycket att tänka på och även jag i hennes ridning. Inte alla ryttare som är glada och nöjda med att ta sig runt med 30 fel... =) Cassador va en riktig Ängel i helgen och skötte sig grymt. Han tittar inte på ett jäkla hinder utan han söker allt som han kan hoppa över <3 
 
 
Jag är så lyckligt glad att jag tog det bästa beslutet jag gjort att flytta till Halmstads FK. Detta har gett mig stora möjligheter att utvecklas som RYTTARE och tävlingsindivid, inte med skit i munnen. Människorna som jag har i mitt stall och på Huk försöker inte trycka ner en bakom ryggen om man gör något dåligt, utan istället coacha en till nya möjligheter. När det sedan går bra så ger de positiv kritik och beröm istället för att hitta något dåligt. Även när jag är självkritisk så finns de där och peppar en. Jag har även fått möjligheten att träna för otroligt bra tränare som verkligen vill ens bästa. Claes Brudefors (som jag tränade för innan Amanda) gav mig alldeles underbar kritik efter söndagens finaste runda med Cassador. Även Amanda Ericsson har coachat mig hela helgen och jag tog åt mig all kritik jag fick och gjorde det verkligt, Cassadors sista runda blev tyvärr inte filmad men många såg den och som Amanda sa, SKIT BRA RUNDA <3
 
Tack underbara människor för att ni är NI och att jag är lyckligt lottad som får ha er i min omgivning. Jag är kanske inte dagens stjärna men kanske morgondagens. Jag ska fortsätta bestiga min trappa och ja, vem vet vart den leder.... =)
 
 
 


Postat av: Amanda
2013-05-21 - 14:58:23

Hejsan, just nu har jag veckans blogg och det vore super kul om du ville vara med :D
+ Super fin blogg med super fina bilder + fin häst du har :D
Kram

URL: http://happyliife.blogg.se


Postat av: Annika
2013-05-21 - 17:03:38

SV: tack så mycket :D

URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Postat av: Moah Svantemark ♥
2013-05-21 - 20:55:22

Dagens fråga här: http://moahsvantemark.horseworld.se/2013/05/21/dagens-fraga/#respond
Alla som svarar får en länk!
Btw, haft en bra dag? :)

URL: http://moahsvantemark.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: