International street market


 
Idag red jag ut en liten runda med Cassador. Madde skulle komma vid lunch och rida ut Corvette. När jag var färdig i stallet cyklade jag förbi stora torg och begav mig in i den mysiga internationella atmosfären.
 
 
 
 
 
Jag som älskar oliver =) mmmmmm....
 
 
 
 
 
SJUKT mycket godis fanns det. Det märks att i utlandet tillhör det vardagen, kringlor, dessa godisvarianter och till frukost äter de croissanter med all möjlig fyllning, såg en massa olika varianter här med och jag köpte mig en med hårt skal med mjuk choklad i =)) mmmm!!
 



 
 
 
De hade även en massa olika stånd med ostar, jag vet inte hur många ostar jag smakade på. Cheddar, fårost, chiliost, whiskeyost, vintageost, mörkt lagrad ost och mycket mer =) Så det var en riktigt god förrätt kan man säg. Det fick följa med några ostar hem, älskar ju att äta en (eller flera) god ost, lite kex, vindruvor, päron och ett gott vin till. MMMMMM!!!! Får spara detta till ett fint tillfälle =)
 
 
 
 
 
 


Postat av: Li
2013-05-23 - 14:58:00

SV: Tack så jättemycket! :)

URL: http://linester.blogg.se


Postat av: Fanny
2013-05-23 - 20:51:34

Vad härligt det ser ut! :)

URL: http://fawila.blogg.se


Postat av: Mamsen
2013-05-23 - 21:10:26

Mmm.. vad gott =))


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: