Goda nyheter mina vänner....


 
 
 
Corvette är på G igen, inte ett stopp och inte en bom föll idag på "genrepet" inför söndagens tävling. Känns verkligen skönt. Jag hade inga sporrar eller spö då hon va superduper taggad och verkligen sitt gamla jag =) Känns GRYMT skönt!! Men Amanda tyckte jag ska ha sporrar nu ifall ifall =) Men på Cassador behöver jag inte det, SHIT, han har aldrig varit så galen som han va idag. Tror vi hoppade fram på ett litet kryss säkert 50 gånger för att han skulle slappna av men han va taggad från första skuttet till sista. Han gav sig aldrig, sjuk häst. Så när vi hade hoppat fram lite på på runt 1 meter och han va fortfarande galen så sa jag, höj upp till 140 så borde han banne mig skärpa till sig. OCH JA, det gjorde han, lite ialf ;) så grymt fin han är min lille hoppegosse =)
 
 
 
FILM kommer alldeles strac, håller på att ladda upp på de båda.
 
Njut lite utav denna bild från idag  <3  <3  <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: