Fredagen 3 maj =)


 
Idag red jag och Jessica ut på hästarna. De behöver lite mental vila efter en hoppträning och inför 2 tävlingsdagar. Det som känns i GRYM form är Cassador, jag tror han kommer att ta Falkenbergstävlingarna med storm. Han är så fruktansvärt taggad och överlycklig när han får hoppa. Det var som Peter sa igår om honom, då jag tycker det är lite jobbigt när han är så laddad, han menar på det att för honom gör det inget att han är så laddad, lite studsig och lite galen. Bara han gör rätt för sig och det märks att han tycker detta är lekande lätt på så låg nivå och kanske att han skärper till sig när det blir högre. Då sa jag, ja vi får väl se =D Det märks att Peter gillar honom skarpt. För han vill alltid komma fram till honom i slutet och det syns i hela ansiktet på Peter att han njuter i hans närvaro, synd för dig att du inte får köpa honom ;-) Ge mig en mille eller två så kan det diskuteras ;P haha!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet ni vad, idag var jag värd en LYXIG SMASKIG SAK =D man MÅSTE unna sig det goda som livet kan erbjuda, man måste bara ta tag i saker och ting.... och idag köpte jag mig denna! NOM NOM NOM!!!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: