Väntar på Tors dag: )




Nu ligger jag i sängen och vill att det ska bli Tors dag nu! Klockan är inställd på ringning 05.00. Då kliver jag upp, in i köket, sätter på spisen, häller i fil och sirap i min förberedda müslimjölblandning och ner i en brödform och in i ugnen. SEN...går jag och lägger mig igen =D När jag vaknar nästa gång har jag nybakat nyttigt bröd som ska med till stallet. mmm!!






Ska bli spännande i morgon för då har jag tänkt att löshoppa mina hästar. Cassador har jag aldrig sett men Corvette är ju en stjärna på det och tycker det är så roligt!! Hon vet precis hur det går till, först springa, sen runda första stolpen, sedan hoppa och sist stanna :) se om hon kommer ihåg i morgon. Jag kommer självklart filma ;-)

Sedan ska jag och Nicole ha en putsdag, jag ska ta fram allt läder och gno igenom allt med tvål och sist fett. Ska bli riktigt snyggt och rent sen:))





ååå vad jag längtar till dagen då man får njuta av denna utsikt, blå himmel, grönt gräs och massa färgglada hinder. S O M M A R ! ! !






NÄ, nu ska jag sova :)

NattiNatti*





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: