Tisdag..


 
 
...en tråkig dag i veckan tycker jag. Men solen sken idag och det gjorde även mina små busfrön till hästar. Cassador joggas bara efter att han har vilat för han är så explosiv och galen så jag vill inte kräva något av honom. Corvette...jaa....vad ska vi säga om denna där. Jo hon är en tickande bomb och jag som såg fram emot att mina hästar blev 5 och 6 år i år men Corvette hon är snarare fortfarande i 2,5 års stadiet. Hon går bara och väntar på att jag ska göra en galoppfattning och då tar hon tag i bettet, drar ner huvudet och bockar i kurvorna samtidigt som det ska gå fort. Jag tänker inte rida henne i någon dressyrsadel i morgon.....
 
Det blev lite ändring i mitt veckoschema så istället för att hoppa lite bana på fredag ska jag och Cricke hjälpas åt på torsdag och bygga något. Funkar bra då vi har två hästar var =)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: