Putsdag


 
 
Då har jag putsat igenom nästan allt läder jag har, tog sjukt lång tid men tur jag hade sällskap och bakat en kladdkaka ;-)
 
 
 
 
 
 
 
Cassador har det som är brunt
 
 
 
 
 
 
Corvettes grejer är svarta, skönt att de har var sin färg för då kan man inte ta fel på grejerna =)
 
 
 
 
 
 
 
Jag har även kokat alla deras bett i vatten och tagit bort all smuts som inte går bort när man sköljer med vatten. De såg ut som nya. Corvette har 1 vanligt tvådelat och 1 tredelat bett, Cassador har likaså, 1 vanligt och 1 tredelat på var sina träns. Jag vill kunna variera på två vanliga tränsbett för att de inte ska ligga och trycka på samma ställe i munnen. Läste även häromdagen en artikel där en ruttinerad ryttare gjorde samma sak. Hon föredrog också bara tränsbett och varierade dem på grund av att de inte skulle trycka på samma ställe.
 
 
 
 
 
Jag kommer att lägga in filmklipp från gårdagens hoppning lite senare :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: