Ninja vs Corven


 
 
 
Ninja La Silla
 
 
 
 
Corvette TS
 
 
 
 
 
Ja vi tar ett år i taget sen får vi se vart och hur långt denna damen går. Hon har förvånat både mig och många andra och jag tror detta bara är en början, hoppas jag. För man kan inget annat än att skratta och le när man sitter på denna häst. Ser ni mig på en tävling så lär ni märka vilka vi är, det livsglada paret =)
 
 
 
 
 
 
 
Hittade denna roliga bild på Roffe och Ninja, en riktig bild tagen i Roffes egna kök =) COOLT!! När jag blir känd ska Corven få komma in och hmmm.. sova i min säng!? ;-) för hon är så pussig och mysig. Cassador han bits ju bara..... ;)
 
 


Postat av: Beatrice B
2013-03-24 - 10:48:16

Ojoj hur ska man kunna sitta kvar :)

Svar: haha, det är bara att hålla i sig ;-)
Ica

URL: http://beawall.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: