Ni kan vara lugna...


 
 
 
....jag har det ooootroligt bra här borta. Inga hästar, inget jobb, ingen stallgöra, inga tider att passa, inga plikter, inga måsten och jaa, jag är i paradiset.....  =D
 

Haha, nä jag saknar min vardag men jag behöver få andas lite barrskog och få lite ledigt. Alla behöver vi vila upp oss så vi kan ge oss in i det vardagliga med ny kraft och orkan. Jag längtar faktiskt till nästa vecka då det både är träning och tävling på schemat =)
 
 
Tänkte visa er lite bilder hur jag har haft det hittills =)
 
 
Fredag morgon, tog jag igen massa tid med brorsbarnen. Åkte upp och åt frukost hos bror och hans familj och lekte med barnen tills dem åkte till Stockholm efter lunch.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vann
 
 
Noah vann
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilly vill nog vara för sig själv ;)
 
 

Efter massa lek och stoj så gick världens goaste rödtott och la sig i en obäddad säng helt själv.
 
 
 
 
Efter att familjen Bergdahl åkt tog jag över huset och förberedde inför tjejkvällen.
 
 
 
Jag va riktigt dålig på att ta kort på flickorna så jag lägger upp några gamla.
 
 
 
 
 
 
 
Min fiina Elin och jag =)
 
 
 
 
Jag lagade trerätters =)
 
Nr 1:
 
 
 
 
 
 
Nr 2:
 
 
 
 
 
 
Nr 3:
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla blev mätta, säkert lite runda o goa med :) och väldigt uppskattat. Jag tycker det är skit roligt att laga mat till andra och speciellt 3 olika rätter, pyssla med dukning och sedan det bästa, sällskapet =)
 
 
Jag sov över i huset och även Lilly med, så mysigt =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag morgon städade jag och bjöd upp jag päronen på frukost i "mitt" hus ;-)
 
 
 
 
 
 
Sedan har vi tittat på film, ätit rester och godis
 
 
 
 
 
Varit på promenad
 
 
 
 
 
Lilly ser ni i mitten av mamma och pappa längst bort, hon älskar denna övningen. Stanna, ligg, vänta och sedan går vi långt innan vi ropar, KOM. Då kommer hon i all världens fart och det är svårt att stanna men hon gör det =D
 
 
 
 
 
Snart är det sängen, ny dag i morgon med massa som ska göras... eller inget om jag själv får välja. Jo jag måste tvätta min gråa bil som egentligen är blå... ;-)
 
 
GOD NATT mina påskgubbar och häxor, även kycklingar
 
 
 
 
Och fortsatt GLAD PÅSK
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: