Magiskt


 
 
 
 
Tänk vad lite magi kan göra underverk,
det är du som skapar magin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina Cassador, du älskar verkligen livet som häst, tävlingshäst.
Jag hoppas att både du och jag, tillsammans, kommer att få ett underbart år med massa nya erfarenheter och kunskap. Du är en riktig glädjespridare och vart du än går så får du blickar riktade mot dig. Du har något extra, till utseende, vilja och ja, du är en dressyrstammad hopphäst. 2013 kommer att bli ett spännande år för oss båda. Du går bara och väntar på att få gå in i transporten och åka iväg på nästa tävling. Jag hoppas att du får vara frisk och kry, inga spöken får krypa in under våra skinn. Du är så fin min underbara vän, jag vill dig väl och jag hoppas att du trivs hos mig. Så länge du trivs, kommer du att få stanna. Kanske en vacker dag, kanske inte, måste vi skiljas åt. Men så länge vi är värda varandra kommer du att få stanna kvar hos mig. Tillsammans är vi starka, du och jag är ett sjujäkla team!!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: