Lördag el Söndag


 
 
Idag känns det verkligen som Söndag eftersom man ska jobba några timmar i morgon stämmer det ju nästan =) Idag har man inte vaknat på den bästa sidan, har nog aldrig mått så dåligt efter en utgång. Men men, tur mor och far var här hos mig så de kunde aggera taxi och hjälpa mig i stallet. Rida var det inte ens tal om så jag hoppas Nicole red Cassador idag så han fick röra på sig.
I morgon ska Bästa Madde ha båda busfröna så jag får helt ledigt från stallet. Ska se om jag kan hålla mig borta en dag. Tänkte nog ge mig ut på en lång promenad efter jobbet innan jag bänkar mig i soffan, ska bli gott =) Snart kan jag dra på mig Inlines men först får sopbilen samla upp lite mer grus.
 
 
Va nyss ute på en lagom promenad men päronen, innan den så tittade vi på en tecknad film, Bee Movie som gick på Tv. Så himla söt film =)
 
Lite bilder från stallet och promenaden
 
 
 
 
 
Lilly hittade sin bokstav på stan idag :)
 
 
 
 
 
 
MMMMM, nu luktar det vitlök i hela lägenheten, så nöjd att jag har mina föräldrar här i helgen som kan ta hand om mig och laga god mat. MMMM!!!!!
 
 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-03-13 - 10:59:50

Ja, det var en mysig helg. Långa promenader i blåsigt väder men friskt=)))
Lilly stortrivs hos dig med även om hon inte kommer överrens med pållarna..hihi
Massa kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: