Längtar till mycket nu...


 
 
 
 
 
 
Nu har jag två härliga veckor framför mig som jag ska njuta utav.
 
 
 
På torsdag natt efter jobbet åker jag direkt in i den Småländska skogen och hem, hem ljuva hem. Blir en minisemester utan hästar och stallgöra. Tack underbara Madde, som tar hand om båda mina trollungar <3
  • Torsdag - sova i min hemhemmasäng
  • Fredag - Först äta frukost med bror och hans underbara barn innan de åker till Stockholm. Trimma och bada våran hund. BIG Tjejkväll med god mat, ala Ica.
  • Lördag - Vara ute i skogen hela dagen, vandra och grilla. Sedan påskmiddag.
 
LETA EFTER PÅSKHARENS PÅSKÄGG =D
 
  • Söndag - Fixa med min blogg, vara ute i naturen och äta god söndagsmiddag.
  • Måndag - Åka på utflykt.
  • Tisdag - Tillbaka till verkligheten, Halmstad. Rida mina trollungar. Skogen eller i ridhuset.
  • Onsdag - Trimma hästarna, bommar på marken och något kryss.
  • Torsdag - PETER ERICSSON träning på HFK med båda mina hästar. Hoppas, hoppas att den lilla gråa sköter sig denna gång. Fick skämmas sist då hon på en linje med 3 hinder bara rusade och tillslut ställde sig Peter mitt på linjen med en bom över sig, 2m upp i luften, och den sög hon på och skulle hoppa. GALENPANNA!!
  • Fredag - Jogging med båda hästarna och är dem pigga rids de igenom ordentligt (syftar på den gråa).
  • Lördag - Tävling i Laholm. Corvette debuterar sin allra första 1.10 och Cassador sin första 1.20 för i år.
  • Söndag - Skritta ut en lång runda i skogen med båda.
  • Måndag - Vila helt eller skrittas ut, jag behöver nog mest vila ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det gott mina vänner!!
 
Kramar
/Ica
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: