Gulligt


 
 
 
Jag har världens gulligaste mamma som skickar brev till mig, får nog ett i månaden iallafall =) Men mamma, jag vet att du läser min blogg, så nästa gång du skicka ett nytt brev får du även skicka med nya magneter för det börjar bli fullt ;-)
 
 
 
 


Postat av: Alva
2013-03-18 - 13:44:05

Sv; Tack så mycket! Ja precis! :D Precis så jag tycker med! Om du har mer tips så får du jättegärna skriva! Har du tävlat ponny förut?

Svar: Jag har tävlat ponny ytterst lite, då jag aldrig har fått köpa häst när jag var liten så har jag bara haft foderponny eller foderhäst :) Jag kan skriva ett inlägg om det i bloggen ikväll eller i morgon. Det har varit stora rubriker angående hästköp, bedrägeri och you name it. Ska göra ett stort inlägg om det =) Blir det bra?? ;-)
Ica

URL: http://alvac.webblogg.se


Postat av: Mamsen
2013-03-18 - 23:11:11

Haha.... det ska jag komma ihåg =)) KRAM

Svar: BRA!! ;)
Ica

Postat av: Mallan
2013-03-19 - 05:40:15

Jättefin blogg!

Svar: Å gulligt av dig, tack!! =)
Ica

URL: http://malinmelin.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: