God morgon helg :)



God morgon mina läsare, förlåt för min dåliga uppdatering men jag har så mycket för mig och har har inte hunnit landa fören idag. Idag ska jag ladda upp alla klipp från torsdagens hoppträning så lite senare kommer ni få se lite godbitar från det. Först måste jag nämligen cykla till stallet och fixa allt inför tävling i morgon och trimma igenom hästarna.


Jag lovade ju att bjuda på ett dressyrklipp på Cassador. Jag är ju INGEN dressyrmänniska och har nyligen lärt mig sitta i en sådan sadel. Inget jag gör varje dag så titta inte på mig. Cassador var något spänd denna dag men jag känner ändå att jag kan visa hur långt jag kommit med min 6 åring. Kommer lägga upp ett till pass sen när man kan rida ute på banan för då ser man så mycket bättre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kan även bjuda på en liten visning från början av torsdagens träning. Cassador va sjukt taggad och gjorde små bockspång efter hindret och det brukar han aldrig göra..... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi ses lite senare =) Nu ska jag ut i solen!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: