Galen häst


 
 
När man kom hem från Båstad hjälpte jag till att bygga fram dressyrstaketet och sen skulle den gråa vildingen ridas. Idag var hon ett hopplöst fall, hon körde rodeogalopp heeela tiden. Det va precis som hon tryckte extra mycket med bakbenen i varje språng. Så jag genomsvett medans folk tittade på oss och sa att där skulle de aldrig vilja sitta.... Men hon sög på bra på dressyrstaketen och tyckte allt hon skulle hoppa det hela tiden men nej det blev inget med det. Tänkte att en vacker dag kanske hon ska starta ett dressyrtävling och då är det bäst att hon inte börja hoppa det... kan ju bli lite pinsamt :)
 
 
Men annars så är hon verkligen pigg och oootroligt glad och det bådar gott så nu siktar jag in mig på att starta 105 med henne i Helsingborg v.12 och Cassador får gå 1.15 =)
 
 
 
 
Så här ser det ut i galoppen för oss ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: