Cassador hoppträning 21/3


 
 
 
Övningen som vi hoppade fram på. I slutet kan ni se Cassador göra lite glädjebockningar och det har han aldrig gjort innan, det är alltid Corven som står för dem. Jag frågade om han har börjat umgås med Corven och tagit efter henne, hmmm ;-) Men glädjeskutt är alltid positivt, bara han inte klämmer in dem i banan och det gjorde han inte. Då la han full fokus på hinder, klok häst!!!
 
 
 
 
 
 
Titta på hans framben, hur många hästar hoppar som han gör, ja ni få själva se på sista hindret. Sista gången jag kom på banan var det meningen att jag skulle låta han vara så mycket som möjligt, det är en klok häst och kan tänka själv. Normala fall skulle komma på kortare 5 på sista linjen eller 4 frammåt. Richard tyckte det va kanon så jag är också nöjd. Det kan bara bli bättre nu =)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: