Sent eftermål ;)


 
 
 
 
 
 
Jag äter mellanmål som alla andra människor men är man hungrig efter jobbet så blir det ett sent eftermål ;-) hihi. Inte alltid jag äter det för man ska inte äta så sent och precis innan sängen men INTE tänker jag gå och lägga mig hungrig eller småsugen. Det fastnar ändå inte på mig, snarare ramlar allt socker av i dessa hårda tider. Så jag unnar mig en nyttig och god skål med järn, kalcium, nötter, frön och socker ^^. Det råkade även hamna en liten efterrätt på allt...mmm Riesen! Nu ska jag hoppa i säng...
 
 "fem små apor hoppade i sängen, en trilla ner och slog sitt lilla huvud. Mamma ringer doktorn och doktorn han svarar att inga små apor i sängen får vara..."
 
Hur många har inte hört den visan?? Tycker den är lite sorglig.
 
 
 
 
 
 
I morgon ska mina två trollungar nöta av ett dressyrpass var och det kommer även att komma fler fina bilder :) 
 
 
Sov gott nu..... och vet ni?! NI är såå grymma!! Det är ni som har gett mig massa glädje och energi idag. TACK <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: