Liten kick att få fler läsare =)


 
 
Grymt roligt att ni är så många som varit inne och kikat på min sida, tack vare Ponnysanning och även lite Nellie Berntssons sida, men ni från Ponnysanning slår alla rekord =)
 
Ni är mer än välkomna att stanna, följa med mig och mina två hästar på våran resa genom vardagen, tävling och träning. Önskar ni däremot en provocerande blogg finner ni inget på denna sida. Jag har så mycket andra tankar jag vill dela med mig av och MIN egna vardag. Jag jobbar på att bli mer personlig och skriva mer text, men vardagen är ganska full nu med två hästar och heltidsjobb. Men jag har snart semester och då ska jag lära mig att skriva mer och sedan försöka fortsätta i det spåret, ni får gärna hjälpa mig. Men jag har gjort denna blogg till min egna och jag vill inte efterlikna någon annan.
Jag är en satsande hoppryttare som har två grymt fina hästar, med lite större tyngd på den svartbruna då många drar i honom, ja till och med Peter Eriksson. Så stanna om ni vill följa med oss till Flyinge i Oktober och kanske även till Champion of the youngsters på Grevagården =)
 
Jag kommer även att rida in en svart pärla till hösten och visa denna på 3 årstestet nästa år. Då kommer jag att skriva allt jag gör här, steg för steg.
=) Corvette, den gråa vildingen, henne köpte jag när hon var 5 månader och där har jag gjort allt själv. Ja menar, det kan ju inte bli värre?!