Hippsons tävling!!


 
 
Hippson hade en tävling där vi läsare skulle hjälpa Gustaf Johansson att namnge sin fina Totilas hingsavkomma. Det namn som Gustaf väljer vinner alla Hippsons ridövningsböcker, inklusive den senaste i serien om hoppning som alldeles nyligen blev klar!!!!
 
 
 
VILL NI VETA VEM SOM VAN??????
 
 
 
 
MIN MAMMA!!!!!!! Yvonne Johansson!!!! =) =) =)
 

Jag ringde hem till henne och bad henne delta då jag så gärna ville ha alla Hippson supernyttiga övningsböcker!! 
 
 
 

Här nedan ser ni Totilas hingsten, Popular GJ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är ett urklipp från hippson tidningen

 

------------------------------------------------

 

"Totilas-fölet som växer och frodas på Tollsbo gård har nu fått ett namn, tack vare er Hippson-läsare.

 

Det var inte helt lätt för uppfödaren Gustaf Johansson att välja namn på sin fina hingst, han ville ju att namnet skulle vara en låttitel, eftersom flera av de andra hästarna i stallet är döpta efter kända sånger.

Hela 400 förslag skickades in till mejlen och efter mycket funderande har nu Gustaf bestämt sig för ett av dem.


- Vi har kommit fram till namnet Popular GJ. Det är ett kort namn som är lätt att komma ihåg, med en bra låt som dessutom är svensk. Det tycker vi passar bra till en svenskfödd häst. Han är också redan väldigt populär och kommer förhoppningsvis att fortsätta leva upp till det i framtiden, motiverar Gustaf namnvalet.

Två personer föreslog det vinnande bidraget.


Berit Jansson från Tystberga
och
Yvonne Johansson från Gislaved

 

De får nu varsitt bokpaket, innehållande Hippsons alla ridövningsböcker, inklusive den allra senaste hoppboken som alldeles nyss blev klar.

 

 

 

 

Grattis säger vi till vinnarna och lycka till önskar vi så klart Popular GJ och Gustaf Johansson!

 

 

---------------------------------------------------------

 

SÅ NU vet vi vad jag ska läsa för böcker i sommar =D =D =D

 

 

 



Postat av: disa
2013-06-04 - 16:00:15

Superfin blogg!

URL: http://writtenbydisa.blogg.se


Postat av: Lovisa - en satsande ryttare
2013-06-04 - 17:32:29

Svar: Vad kul att du följer mig! Jag följer din grymma blogg med ;)
Grattis till din mamma!
Ha det bra, kraaam

URL: http://therider.horseworld.se/


Postat av: Emelie
2013-06-05 - 16:16:03

Vad kul! :D Häftigt!

URL: http://semlur.blogg.se


Postat av: Lisbeth
2013-06-06 - 17:53:21

Grattis till din mamma...tur att du har henne :)
Jag saknar dig och dina goa hästar. Det är bra att du skriver så mycket i din blogg så jag kan följa er. Lycka till på tävlingsbanan!
Ha det gott!
Kram

Svar: Tusen tack fina du!! Saknar dig och Börje med!! =) Tomt utan er i stallet =(

Hoppas du har det bra!! Kram
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: