Nu är det bestämt!!


 
 
 
 
 
Om 2 veckor är det slut på slapp, barfota, sovmorgon och lata dagar. Då blir det allvar igen!! 2 trollungar ska hem från skogen och in i stan igen. Störst fokus kommer jag att lägga på Corvette då hon har två rundor kvar att nolla och måste ut och tävla, medans Cassador får stanna hemma. Även om jag tror att de lätt velat byta uppgift med varandra ;-) 
Cassador ska trimmas och tränas men ska Max åka på 3 tävlingar innan Flyinge. Han ska vara 200% laddad inför Championatet. Jag hoppas han kommer vara lika laddad och revanschsugen som jag :) 
 
Så om 2 veckor kommer bloggen fyllas igen med hästar, träning, hästar, övningar, tips, tävling och massa häst :) missa inte det!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: