Mycket jag längtar till nu!!


 
Jag längtar till:
 
 
1.
Min tokiga familj <3 längtar alltid efter dem även om vi nyss sågs :)
 
 
Storebror, mamma, jag och pappa =)
 
 
 
Syrran och Lilly
 
 
 

 
 
 
2.
Mina hästar, självklart ska de ligga i toppen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.
Till Flyinge, unghästchampionatet i oktober. Härliga minnen härifrån :)
 
 
 
 
 
 
 
Denna häst ger 200% på banan och det kan man se här när han hoppar en linje på 3 hinder och är säkert 1.50m över hindret som ligger på 1.20m
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 4.
Godaste månaden på året, mmmm augusti!!
 
 
 
 
 
 
 
 
5.
Dags att tävla igen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6.
Våra Septembertävlingar, då brukar lite kända ryttare hitta hit och förra året hade vi besök av Lisen-Bratt Fredricsson.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7.
Vem längtar inte efter härliga strandturer, eller strandrace ;-) Vi har så nära till stranden från stallet så vi kan skritta ner dit och då ligger vårat stall ganska centralt i Halmstad.
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-07-26 - 12:04:41

haha... tokfamiljen...
Kramis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: