huh, vilken vecka.. :)


Haft en underbar, häftig och alldeles ljuvlig vecka i Falsterbo, the one and only best show in Sweden, ever!!!!
 
Åkte direkt hem till familjen i Smålandsskogen och vilar upp mig några dagar. Under dessa dagar ska jag åka och gosa med mina hästar, ta igen dålig bloggning (har massa bilder från veckan) och och och, jag ska fixa en NY HEADER!!! :-)
 
 
 
Innan jag åkte hem fick jag njuta utav Jens och Lunatics strålande felfria runda :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lunatic är en otrolig individ med stort hjärta och vilja, han påminner mig om någon jag känner. Kanske någon som har samma kärlek och livsglädje till hinder, hoppning och tävling, låter det bekant?? Han är heller inte så stor men ta sig över stora hinder, tävla och viljan att lyckas, det är hans specialitet :)
 
 
 
 
Min fin fina 6 åring, ser fram emot resan på din rygg :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: