Hälsat på mina trollungar


 
 
Mamma tog ledigt vid lunch och följde med mig ut till hästarna. Tog massa bilder på Cassador med systemkameran så fler härliga bilder kommer upp ikväll. Corvette fick hamna i mobilen så jag kunde lägga upp lite bilder på en gång :)
 
Ååå de har det verkligen så bra hos Tina Sennstam. Båda går själva i varsin hage nu då Dahlia fick tjocka bakben på grund av det kraftiga betet, det är väldigt mycket klöver och Tina har tagit en omgång ensilage på det och gav riktigt höga värden så inget klent bete till Cassador :) Förra året fick han bara vara på bete i 1 vecka då han vantrivdes och var riktigt tunn och benig efter 5 dagar. Jag tog kort på hans mage och nej han är inte tjock men riktigt fin i hull för att vara Cassador och Holländare, inte ett revben syntes till :) Lycka!! Så nu har de varit på bete i 2 veckor, vi får se när de får komma hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: